Bijeenkomst Gebiedsontwikkeling Stationsgebied

9 november 2016

Bijeenkomst Gebiedsontwikkeling Stationsgebied

Oproep bedrijven en omwonenden Stationsgebied Heerhugowaard
i.v.m. ondertunneling spoor Zuidtangent.

De SP gaat samen met de andere Heerhugowaardse oppositiepartijen Burgerbelang, Senioren en de PvdA bedrijven en omwonenden alsnog in de gelegenheid stellen de tekeningen en het plan te bekijken van de door het college gekozen voorkeursvariant van het tunnelplan Zuidtangent.

Wethouder Stam had aan de commissie Stadsontwikkeling te kennen gegeven dat de bedrijven geconsulteerd waren bij de totstandkoming van dit plan maar de oppositie kreeg veel signalen dat er verschillende bedrijven en omwonenden rond de Industriestraat niet bij deze raadpleging betrokken geweest zijn of die gelegenheid wellicht gemist hebben.

Op deze bijeenkomst kunnen belangstellende bedrijven en omwonenden alsnog bekijken of er evt. gevolgen voor hun bereikbaarheid in het geding zijn. In het plan zullen immers knelpunten opgelost worden maar wellicht ook weer nieuwe kunnen ontstaan.

Stelling van de bijeenkomst is:
“Vol gas doorgaan of terug naar de tekentafel want dit is de oplossing niet voor ons”

Alle bedrijven en bewoners op en rond het Stationsplein worden van harte uitgenodigd. 17 November in de raadzaal van het gemeentehuis, aanvang 19.30 uur.

Voor nadere inlichtingen over deze bijeenkomst kunt contact opnemen met ons SP fractieraadslid Thierry Degreef,
tel.nr. 06 39201211. Ook kunt u natuurlijk  bij de overige partijen terecht waarmee we deze avond organiseren. De volgende personen zijn de fractievoorziters van de overige partijen. Ad Jongenelen van Burgerbelang, Stefan Brau van PVDA en Annette Valent-Groot van Senioren Heerhugowaard

• Informatie Raadspagina Tunnelvarianten

• (Premium artikel NHD, alleen te lezen voor abonnees)