Open air 2012

27 juli 2012

Open air 2012

Spectaculaire campagnestart op 19 augustus

Natuurlijk is iedereen al druk met de komende verkiezingscampagne. Maar we hebben ook een officiële landelijke start: op 19 augustus, in het Openluchtmuseum in Arnhem.

We vieren onze campagnestart in het jaar dat het museum – een van de allerbest bezochte van Nederland– zijn honderdste verjaardag viert. Daarom is het nog leuker om er een dagje rond te kijken en mee te doenmet van alles en nog wat.

Voor het geld hoeft niemand het te laten: 5 euro (en kinderen onder de twaalf ook nog eens half geld). Het hele park is de hele dag voor onze gasten toegankelijk. En die krijgen daarnaast ook nog eens een heel bijzonder campagneprogramma. Natuurlijk met Emile Roemer en al onze kandidaten voor de nieuwe Tweede Kamer. Plus: themadiscussies in het park, de laatste info over de campagne – en volop muziek.

Voor iedere SP’er dé kans om Kamerleden en kandidaat-Kamerleden aan te spreken en andere SP’ers uit het hele land te treffen. Eigenlijk hoort iedere SP’er die meedoet aan onze verkiezingscampagne erbij te zijn op 19 augustus. Toegangsbewijzen zijn eenvoudig te bestellen via www.spnet.nl/openair2012

SP afdeling Heerhugowaard laat (bij voldoende deelname en in samenwerking met andere afdelingen in de regio) een bus rijden om gezamenlijk naar Arnhem te gaan. De kosten van de busrit zijn 5 euro.

Opgave via de organisatie-secretaris Cor Hoekstra (telefoon 072-5716727 of per mail). Wees er snel bij, want op = op.