Veelkleurige groep met ROOD hart

18 maart 2008

Veelkleurige groep met ROOD hart

Wat ontzettend leuk om met elkaar te ontdekken wie er in Heerhugowaard lid zijn van de SP. Een veelkleurige groep mensen kwam af op de kennismakingscursus. Van jong tot ouder, man en vrouw en met heel verschillende banen en achtergronden. Maar wel allemaal met uitgesproken ideeën. En die ideeën vertoonden weer opvallend veel overeenkomsten. Vóór vrede, rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en menswaardigheid. Daardoor was één kleur toch overheersend: het rood.

Nico Heijmans, die de avonden begeleidt, heeft de eerste keer o.a. verteld over hoe en waar je als lid invloed kunt uitoefenen binnen de SP. Tijdens de twee andere avonden zal het ook nog gaan over de geschiedenis, de werkwijze en de visie van de partij. De sfeer was betrokken en gezellig. Echt een prettige manier van met elkaar en de partij beter te leren kennen. Voor wie er niet bij kon zijn: deze cursus komt zeker terug in Heerhugowaard.