Ontmoetingsavond voor alle SP-leden van Heerhugowaard

11 juli 2007

Ontmoetingsavond voor alle SP-leden van Heerhugowaard

Op 3 september wordt er een ontmoetingsavond voor alle SP-leden van Heerhugowaard georganiseerd. Alleen waar de bijeenkomst wordt gehouden hangt af van hoeveel mensen zich aanmelden. We vinden het fijn als je het dan zo vroeg mogelijk aangeeft of je wel of niet zult komen op 3 september. Dan kunnen wij beslissen waar we het zullen organiseren. Dus wil je doorgeven of je wel of niet komt? Dat kun je doen op: heerhugowaard@sp.nl
Zodra we meer weten, krijg je natuurlijk weer bericht.

Wat?

Met de vragenlijsten gaf een meerderheid van de leden aan elkaar te willen leren kennen tijdens een doordeweekse avond. Ook is er veel belangstelling voor het bespreken van wat de SP in Heerhugowaard zou kunnen gaan doen. En om na afloop nog gezellig even na te zitten met een hapje en drankje. Dus zo gaan we het dan ook allemaal doen op 3 september.

Wat niet?

Later zullen we voor belangstellenden een thema-avond met een politieke spreker organiseren - daar gaat nu in eerste instantie de voorkeur van de meerderheid nog
niet naar uit. Ook wel een begrijpelijke volgorde. Eerst elkaar maar eens leren
kennen en dan kijken we wel verder.