De Nieuwjaarsreceptie van 5 januari

8 januari 2007

De Nieuwjaarsreceptie van 5 januari

De Nieuwjaarsreceptie van 5 januari jl. was erg gezellig en interesant. Er was een ruime opkomst. Na informeel met elkaar gepraat en kennis te hebben gemaakt, zijn er een aantal zaken aan de orde gekomen die Heerhugowaard aangaan. Er is gepraat over Verkeersvoorzieningen, Cultuur, Ruimtelijke Ordening en Volkshuisvesting, Infrastructuur, en tot slot de voortgang van de SP Werkgroep Heerhugowaard.

Voor de voortgang van de SP Werkgroep Heerhugowaard is het nodig dat er meer structuur komt. Zo zal - wat u ook al op de site heeft kunnen lezen - regelmatig een Werkgroep bijeenkomst worden gehouden. Ook zullen we op straat meer zichtbaar worden, doormiddel van ledenwerf en informatie campagnes. In het kader van de aankomende Provinciale Staten Verkiezingen zal er ook weer verkiezingcampagne gevoerd worden. Hierbij hebben we alle hulp nodig, dus als u een steentje bij wilt dragen dan horen we dat graag.

Als u meer informatie wilt of ons wilt helpen bij een mooie toekomst voor de SP Werkgroep Heerhugowaard mail ons dan: heerhugowaard@sp.nl